Benvenuti à i nostri siti web!

L'industria di e forme di a Cina deve punta à u mercatu internaziunale è u sviluppu di i prudutti d'alta tecnulugia

Attualmente, anche se u sviluppu di a produzione domestica di cluster di muffe in Cina hè statu lanciatu per cumpleta, ma i prublemi esistenti ùn ponu esse ignurati. Parechji cità di muffa di novu creazione ùn capiscenu micca veramente a situazione attuale lucale, a dumanda di u mercatu è l'ambiente industriale. cumpetizione di u mercatu.

Per migliurà in modu efficace a cumpetitività di l'industria di muffa di a Cina in u mercatu internaziunale, ùn solu mette in scena i "picculi è prufessiunali, picculi è sofisticati, chjuchi è speciali, chjuchi è novi" di l'imprese di fabricazione di muffa, ma l'industria di a forma di "scala. effettu "Contenutu impurtante di sviluppu. Per fucalizza nantu à u sviluppu di l'industria, hè necessariu focalizà selettivamente un gruppu di cumpagnie leader, per furmà l'industria.

Incoraggiare l'imprese à sviluppassi in a direzione di migliurà a qualità, u nivellu è l'effettu di i prudutti, accelerà u ritmu di a riforma di u sistema è a riorganizazione, aumentanu a cuncentrazione di a produzzione di l'industria, è permettenu à e imprese di sviluppà e capacità di produzzione di produtti. Sviluppu, ispezione di qualità, trasfurmazione tecnologica, espansione di l'esportazione è benefici ecunomichi. Migliurà u livellu generale è a cumpetitività di l'industria.

Cum'è l'industria basica di l'ecunumia di a Cina, affruntendu a situazione internaziunale attuale, l'industria di e forme di a Cina hè in espansione attiva à i mercati emergenti. Attualmente, l'industria di a fabbricazione mundiale hè cambiatu à l'industria di a fabbricazione chinesa. In più di i mercati tradiziunali, duvemu spiegà attivamente i mercati emergenti. Affari internaziunali: in più di i Stati Uniti, u Giappone, l'Unione Europea è u mercatu di l'Asia Sudurientale, duvemu ancu esplurà u Mediu Oriente, l'Asia Centrale, a Russia, l'Europa orientale, l'America del Sud, l'America Latina, l'India è altri paesi è regioni.

In listessu tempu, e sucietà d’esportazione anu da circà opportunità in a crisa, esplorà attivamente u mercatu domesticu, creanu e so propie marche, prumove l’actualizazione industriale è accrescenu a cumpetitività. A partesi di u 2007, "l'apparecchi elettrodomestici in campagna" era tutale prumuvutu in a seconda mità di u 2008 sottu a pulitica di u guvernu di stimulà a dumanda interna, è furnì i mercati di i cunsumatori per a subindustria di i muli in China, cum'è lavatrici, frigoriferi è culore. materiali Ci hè assai spaziu per televisori, telefoni cellulari è vitture in 2009. In u prucessu di vendita di i prudutti, duvemu aghjustà attivamente, seguità è migliurà a qualità di i prudutti, migliurà u cuntenutu scientificu è tecnologicu di i prudutti, cresce u valore aghjuntu, è cuncepisce e cose più belli, applicabili, multi-funziunalità. In listessu tempu, u cuncepimentu di u moldu deve cuntinuà u Tempu, è micca solu di prutezzione di l’ambiente, ma ancu di prumove l’efficienza di pruduzzione, manteni l’impiantu di produzzione, accelerà u ritmu d’aggiornamentu industriale.


Tempu di riposu: 13-20 di lugliu